تحلیل راهبردی هزینه و مدیریت هزینه در زنجیرة عرضة ایران

مطالب دیگر:
📗گزارش كارآموزی حسابداری در شركت برق📗گزارش كارآموزی حسابداری در شركت برق مشهد📗گزارش كارآموزی حسابداری در شركت تولیدی قطعات و لوازم تزیینی خودرو📗گزارش کاراموزی حسابداری در مورد حقوق و دستمزد📗پروژه مالی سیستم نرم افزار حسابداری شركت قهوه مولتی📗علل شناختی اضطراب📗گزارش کارآموزی حسابداری درشرکت مخابرات📗گزارش کارآموزی حسابداری اداره امورآب و فاضلاب📗گزارش کارآموزی حسابداری اداره مالیات استان قزوین📗گزارش کارآموزی حسابداری اداره مخابرات📗گزارش کارآموزی حسابداری در آموزش و پرورش📗گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت توان فیلتر📗گزارش کارآموزی حسابداری انبارداری شرکت سایپا📗معماری فرکتال📗ترجمه مقاله isi تنش الاستو پلاستیک در جداره ضخیم سیلندر📗ترجمه مقاله isi مدل خزشی برای خاک های غیراشباع در منطقه رانش در رانش زمین چیان جیانگ پینگ لیانگ چائو ژو، شیمی وانگ، شیائولینگ لای📗ترجمه مقاله isi بهینه سازی تولید شکلات از طریق قابلیت ردیابی:بررسی تاثیر فعالیت های کشاورزی بر کیفیت دانه کاکائوک📗ترجمه مقاله isi احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید📗ترجمه مقاله isi مهندسی مجدد نرم افزاری فرایند کسب و کار در بهداشت و درمان در ارتباط با سیستم های اطلاعاتی سلامت📗ترجمه مقاله isi تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها
فهرست مطالب چکیده مقدمه زنجیره ارزش مفهوم اصلی بخش فعالیت‌های اولیه فعالیت‌های پشتیبانی مدیریت هزینه روش‌های اصلی مدیریت هزینه مراحل تعیین قیمت هدف نگرش ساپكو در مدیریت هزینه طراحی مدل زنجیرة ارزش در ابعاد كلی صنعت زنجیره تأمین و مدیری|فایل|دابلیو اِکس|41014104|wxz
مشخصات مختصر و مفید این پست با عنوان تحلیل راهبردی هزینه و مدیریت هزینه در زنجیرة عرضة ایرانقابل مشاهده می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

زنجیره ارزش

مفهوم اصلی بخش

فعالیت‌های اولیه

فعالیت‌های پشتیبانی

مدیریت هزینه

روش‌های اصلی مدیریت هزینه

مراحل تعیین قیمت هدف

نگرش ساپكو در مدیریت هزینه

طراحی مدل زنجیرة ارزش در ابعاد كلی صنعت

زنجیره تأمین و مدیریت آن

منابع

قسمتی از متن

آنچه امروزه در رابطه با مؤسسات تجاری ، انتفاعی و حتی غیرانتفاعی، بیش از هر چیز دیگری نمود پیدا كرده، توجه به هزینه‌های متعدد سازمان و یا به تعبیری دقیق‌تر، مدیریت هزینه است. زیرا در شرایط رقابتی امروز جهانی، سازمان‌های مختلف جهت حفظ بقا و توان رقابتی خود باید نسبت به مقایسه هزینه‌های‌شان با رقبای بالفعل و حتی بالقوه آگاهی داشته و فعالانه در میدان رقابت در بعد هزینه وارد عمل شوند. علی‌رغم اینكه هر سازمانی بر اساس نگرش‌های سنتی و دیرینه خود، به مدیریت هزینه با هدف حفظ هزینه در پایین‌ترین سطح ممكن و بررسی نحوة كاهش آن می‌پردازد، اما به اعتقاد بسیاری از اندیشمندان مدیریت از جمله پورتر، آنچه ضامن نیل به این مقصود در كوتاه‌مدت ( یعنی كاهش سطح هزینه‌ها ) و بلندمدت ( یعنی نیل به هزینه رقابتی ) می‌شود، چیزی نیست مگر تحلیل راهبردی هزینه.

تحلیل راهبردی در مدیریت هزینه، گامی است فراتر از بررسی صِرف وضعیت موجود؛ بلكه فرایندی است مستمر و مؤثر برای مقایسه هزینه‌های درونی سازمان با سایر رقبا. به بیانی دیگر، تحلیل راهبردی هزینه، بر ارزیابی مستمر وضعیت سازمان در ارتباط با سایر رقبا تأكید دارد.